buah hati saya !

Friday, 5 August 2011

PUASA---> MERDEKA---->RAYA---->MERCUN :D

Bulan PUASA adlah bulan yg penuh dengn dugaan dan cabaran,fuhh penat blik sekolah jalan kaki --" sabarjeelahna buat mcm mnee dekt dunia ni ramai yg susah2 kita ni yg senng ta pernh na merasa yg susah ,haa sebb tu kita kene belajar menahan diri darpda lapar dan dahaga #ayatberterabursorry--".Fuhh MERDEKA pulak tak lama lagi , dekt sekolah mesti bnyk letak BENDERA . RAYA ! haaa apaa lagi setelah sebulan berpuasa kita akn menyambut HARI RAYA AIDILFITRI laa , satgii dekt radio da start psng lagu raya :D.haa yg ni pulak mesty rmai yg mint punyaa. KEDEBABOMM!!! haa, anda pun tau kan ap itu? MERCUN la apa lagi .Bulan puasa nih da ada orng yg menggatal main mercun tak sabar sngt krng ad yg ta sempat na beRAYA .Blik kmpung nnty mesti ramai sedara mara aku jadi tauke mercunnn , hahaha.Mercun POP ad , bola ada , ketupat ada,  mercun papan ada , BOM pun adaa #danlainlainhehe (ayatentahapaapentah--") .


──────▄▌█▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀​▀▀▀▀▀▀▀▀▌
───▄▄██▌█ .................. PON - PON - PON ...................
▄▄▄▌▐██▌█        Stock Mercun Dah Sampai..!!
███████▌█▄▄▄__________________​_________▄▄▄▄▄▌
▀❍▀▀▀▀▀▀▀❍❍▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀​▀▀▀❍❍▀▀ ♥

No comments:

Post a Comment